Forum RC-Lambach (http://www.rc-lambach.com/wbblite/index.php)
- RC-Talk (http://www.rc-lambach.com/wbblite/board.php?boardid=3)
-- flying like birds (http://www.rc-lambach.com/wbblite/thread.php?threadid=21)


Geschrieben von Jürgen am 22.02.2005 um 20:27:

Daumen hoch! flying like birds

Hey Augenzwinkern
Woit a amoi ausprobiern !!!!
es geht Zunge raus
Wahnsinn



Geschrieben von herbie am 23.02.2005 um 08:57:

  flyer jürgen

hallo jürgen
hast was graucht ????????? verwirrt



Geschrieben von sigrid am 23.02.2005 um 11:32:

 

i kenn mi a ned aus



Geschrieben von barney01 am 23.02.2005 um 18:53:

 

he beim jürgen laufts a großes Grinsen

soll i deine andere anmeldung aus der datenbank löschen, wost a fake-mailadress angeben host, du lumpi du?



Geschrieben von Luke am 03.03.2005 um 11:00:

Augenzwinkern wos is do los, wos wiad do gspüd, hod do wer a hendl grüd?

Flying like birds ruulz!
Zur erklärung das is der name des von uns gedrehten Videos. twisted
Hey barney, fette props von mir für das Forum, guter altbewährter Style, rot statt blau wäre vielleicht lässig ...
mfg Luke prost



Geschrieben von barney01 am 03.03.2005 um 12:04:

  hi luke

hi luke, willkommen im forum!

des mit da foab liegt nicht in meiner macht Augen rollen

gibts in dieser saison wieder ein geiles bikevideo von
euch? wäre echt fett wie die heutige jugend zu sagen pflegt großes Grinsen



Geschrieben von Jürgen am 07.03.2005 um 14:00:

großes Grinsen

hey barney !!!
Konstas scho außalöschn redface !!!
Hob ma docht muas jo eh net jeda wissn
Bin oba wieda amoi zum besseren belehrt woan Augen rollen

Najo..........

Mit´n bikevideo schauts derzeit nu a bissal schlecht aus wegn de bikes und so großes Grinsen
Hom nähmlich beim drehn vom letztn video ois roiniert wos nur gonga is traurig

Do wa a SPONSOR a hit !!!! großes Grinsen

Kunnt jo sei das si ana auftreim losst Augen rollen

-----------------------------------------------------------------

MFG Jürgen



Geschrieben von Luke am 07.03.2005 um 19:41:

 

Egal, blau is eh lässiga smile )

Nja wie da Jürgen bereits gesagt hat, unsere Bikes haben bei den letzten Drehs das Zeitliche gesegnet.twisted
Ich hab mir zwar kürzlich ein neues gekauft, will es aba noch nicht opfern (es funktioniert noch so einwandfrei).
--> also, falls wir unsere alten bikes wieder ein bisschen "flicken" können kommt 100% eine Videofortsetzung.
mfg Lukegroßes Grinsen



Geschrieben von Jürgen am 09.03.2005 um 12:15:

Achtung No Risk No Fun !!!!!!!!!!!!!!!

Genau meine Meinung !!!!!!!

Hoff der (scheiß) Schnee geht boid weg !!
Don gehn mas wieda an !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Das Material wird nicht geschohnt und die Reifen glühen wieder !!!!


MFG
Jürgen twisted



Geschrieben von Jürgen am 13.03.2005 um 17:30:

cool Jeeeeehaaaa

So !!!!!
Neue Ideen für eine Fortsetzung sind schon in planung !!!

Des theoretische is scho voi do jetzt föht nur mehr des praktische !!!!!

Werd mi zum mtb - technikkurs anmelden
Man lernt ja nie aus !!!! großes Grinsen

MFG
Jürgen



Geschrieben von Luke am 14.03.2005 um 10:16:

  Wooooohoooooo!

Nja die Theorie is leida imma leichta ois de Praxis...
hiazt mias ma uns nur mehr mit de Dirt-biker aus wels und gunskirchen zammreden, spätestens dann gibts a neiches Video!
prost prost!



Geschrieben von Luke am 14.03.2005 um 10:17:

  Mtb

Mtb- technikkurs warat echt a idee! Mal schaun, wann, wer, wie, wos,was, warum und dann ...
Augen rollen

mfg

Luke



Geschrieben von Jürgen am 16.03.2005 um 08:01:

großes Grinsen jep

So !!!
Neues Dirtbike is scho bestellt !!!
Kummt übernächste Woche !!!!!

Don geht´s wieda dahi !!!!!

Moi schaun wias ausschaut mitn Technikkurs !?!?!

MFG
Jürgen



Geschrieben von Luke am 16.03.2005 um 12:07:

geschockt oida!!!

geiel!!!!
neiches döatbeik!!!!
--> au is schneefrei --> wuuuuhhuuuuuu des wiad geiel!!!!!!! biken bis zum kotz

wicked!



Geschrieben von Jürgen am 16.03.2005 um 12:23:

 

JEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHAAAAAA
SICK !!!!

In zwa wochn geht´s wieda los !!!!

MFG
Jürgen


Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH